Gwarancja i serwis

Nasze produkty podlegają 3 letniej gwarancji – jeśli pieluszka posiada ukrytą wadę lub zostanie uszkodzona mimo prawidłowego użytkowania – gwarantujemy naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy, w zależności od naszych możliwości.

Gwarancji nie podlegają celowe uszkodzenia, wady spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem i pielęgnacją oraz wady wynikające z normalnego zużycia.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenia odpowiedniego protokołu u przewoźnika, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668766838.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami! Jeśli reklamacja z góry zostanie uznana, chętnie wyślemy po wadliwy produkt naszego kuriera. Jedyne co będziesz musiał zrobić, to wydrukowanie przesłanej przez nas etykiety przewozowej, naklejenie jej na paczkę i przekazanie paczki kurierowi!
  2. Do przesyłki dołącz formularz, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) – formularz jest dostępny tutaj
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, przydzielenia bonu na zakupy produktów Magabi w naszym sklepie lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i możliwości rozwiązania reklamacji – odpłatnej naprawy towaru bądź odesłania towaru. W przypadku nieuznanej reklamacji, koszt wysyłki spoczywa na kupującym.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@magabi.pl lub telefonicznie: 668766838. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów, wracany produkt nie powinien nosić śladów używania – każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot zostanie pomniejszony o wartość zużycia produktu bądź w przypadku znacznego zużycia zwrot nie zostanie przyjęty, a towar odesłany na koszt klienta.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt na adres: Magabi, ul. Dolina Marzeń 2, 87-162 Krobia, tel. 668 766 838, sklep@magabi.pl
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Formularz jest dostępny tutaj
  3. ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta, bądź w przypadku płatności za zamówienie przez serwis Przelewy24.pl, zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na znaczne uszkodzenie produktu lub znaczące oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W celu ustalenia sposobu wysyłki i pokrycia jej kosztów skontaktujemy się z Tobą mailowo.