Gwarancja i serwis

Nasze produkty podlegają 3 letniej gwarancji – jeśli pieluszka posiada ukrytą wadę lub zostanie uszkodzona mimo prawidłowego użytkowania – gwarantujemy naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy, w zależności od naszych możliwości. Aby gwarancja została uznana potrzebny jest dowód zakupu produktu.

Rzepy w naszych pieluszkach podlegają rocznej gwarancji – znaczy to tyle, że gwarantujemy naprawę lub wymianę całkowitą rzepu w pieluszce przez rok od daty zakupu pieluszki w wypadku zniszczenia lub utraty funkcjonalności wynikającej z prawidłowego użytkowania. Aby gwarancja została uznana potrzebny jest dowód zakupu produktu.

Gwarancji nie podlegają mechaniczne uszkodzenia, wady spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem i pielęgnacją oraz wady wynikające z normalnego zużycia, takie jak przetarcia materiału, wyblaknięcie koloru, wykurczenie materiału.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenia odpowiedniego protokołu u przewoźnika, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668766838.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Reklamacja z tytułu gwarancji:

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami! Jeśli reklamacja z góry zostanie uznana, chętnie wyślemy po wadliwy produkt naszego kuriera. Jedyne co będziesz musiał zrobić, to wydrukowanie przesłanej przez nas etykiety przewozowej, naklejenie jej na paczkę i przekazanie paczki kurierowi/nadanie w paczkomacie!
  2. Do przesyłki dołącz formularz, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, proponowaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez producenta decyzji). Formularz dostępny jest TUTAJ.
  3. W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, przydzielenia bonu na zakupy produktów Magabi w naszym sklepie lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i możliwości rozwiązania reklamacji – odpłatnej naprawy towaru bądź odesłania towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@magabi.pl lub telefonicznie: 668-766-838. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Przysługuje Ci również możliwość reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od zakupu oraz w ciągu roku od wykrycia wady – w takim wypadku należy wyraźnie zaznaczyć to w formularzu reklamacyjnym.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów, zwracany produkt nie powinien nosić żadnych śladów używania, powinien zostać zapakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w transporcie. W przypadku niespełnienia tego warunku (lub w przypadku zniszczenia produktu przez przewoźnika), zwrot zostanie pomniejszony o wartość zużycia produktu bądź w przypadku znacznego zużycia/zniszczenia zwrot nie zostanie przyjęty, a towar odesłany na koszt klienta.

Częściowy zwrot zamówienia pomniejszający kwotę całkowitą zamówienia poniżej 300 złotych odbiera prawo do skorzystania z promocji Darmowa Dostawa (regulamin promocji dostępny TUTAJ). W takiej sytuacji zwrot kosztów zostanie pomniejszony o najmniejszy możliwy koszt wysyłki.

Zgodnie z ustaleniami art. 38 ustawy o prawach konsumenta zwrotowi nie podlegają: produkty wykonywane na zamówienie (otulacze, gatki oraz longi z wełny merino) z wyłączeniem produktów marki Nishove oraz produkty w których zostały wykonane modyfikacje na życzenie klienta (tj. nabicie nap systemowych, doszycie języka, naszycie warstwy stay-dry, ubrania wykonywane na specjalne zamówienie wybiegające poza standardową rozmiarówkę lub ofertę sklepu).

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami i daj nam znać, że wysyłasz do nas zwrot. Jeśli to możliwe podaj numer paczki i rodzaj przewoźnika jakim wyślesz do nas paczkę.
  2. Odeślij zakupiony produkt na adres: Magabi Sylwia Ciesielska, ul. Rataja 8/22, 87-162 Lubicz Górny, tel. 668 766 838, sklep@magabi.pl
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Formularz jest dostępny TUTAJ.
  4. ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta, bądź w przypadku płatności za zamówienie przez serwis Przelewy24.pl na numer konta z którego wykonana została płatność, zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na znaczne uszkodzenie produktu lub znaczące oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W celu ustalenia sposobu wysyłki i pokrycia jej kosztów skontaktujemy się z Tobą mailowo.