Drodzy klienci!
Poczyniliśmy już szereg działań w celu usprawnienia działania naszego sklepu, niestety jeszcze daleka droga przed nami.
Kolejnym krokiem jest, niestety, usunięcie starych zamówień z bazy sklepu. Wiąże się z tym utrata Waszych punktów lojalnościowych i wyłączenie całego obecnego programu lojalnościowego.
Osoby, które są z nami od dawna, wypracowały sobie rabaty, więc ta zmiana szczególnie Was zaboli…
Mamy na to tylko jedno rozwiązanie.
👉Aby do czasu uruchomienia nowego programu lojalnościowego* zachować obecny rabat, musisz przesłać do nas w wiadomość (fa Facebooku lub na email sklep@magabi.pl screen z widocznymi danymi:
🅰️Twoje imię i nazwisko widoczne po zalogowaniu w prawym górnym rogu ekranu;
🅱️Przykładowy produkt nieoutletowy z widoczną zrabatowaną ceną.
Przykład:
*Będziemy próbować zmienić program lojalnościowy w naszym sklepie, na taki, który nie będzie obciążał strony, ale nie możemy obiecać, że zachowacie ten sam rabat w przyszłości.
❗️ Prosimy o przekazanie tej informacji znajomym – obecny program lojalnościowy zostanie wyłączony 7. listopada – po tym czasie wykonanie screenów będzie niemożliwe.
Pozdrawiamy,
Magabi Team

Dodaj komentarz