Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@magabi.pl lub telefonicznie: 668766838
  • Liczba sztuk – dokładnie tyle sztuk mamy na magazynie
  • Na zamówienie – produkt zostanie uszyty lub sprowadzony specjalnie na Twoje zamówienie

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą wpłynięcia do nas płatności za zamówienie, bądź w przypadku płatności za pobraniem w momencie złożenia zamówienia. Termin wysyłki może być różny (24h do 28 dni roboczych) i jest widoczny w opisie każdego przedmiotu w sklepie. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.


Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie formy dostawy są dostępne?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • odbiór osobisty po przedpłacie

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest stały i wynosi 13.00 złotych, bez znaczenia jak duże zamówienie złożysz!

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • płatność przy odbiorze

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie firmy, znajdującej się pod adresem: ul. Rataja 8/22, 87-162 Lubicz Górny, po uprzednim ustaleniu terminu odbioru (zwykle od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-15:00). Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj również dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w “uwagach do zamówienia”. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data złożenia Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie spakowania go modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 668766838 lub mailowo: sklep@magabi.pl


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 668766838 lub mailowo: sklep@magabi.pl


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Aby skorzystać z gwarancji nie potrzebujesz dowodu zakupu – wystarczy potwierdzenie zamówienia.

» warunki gwarancji i serwisu


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i spisanie protokołu przy kurierze.

W przypadku wadliwego towaru możesz go reklamować w ramach gwarancji producenta w ciągu 3 lat od daty zakupu w przypadku produktów Magabi i w ciągu 2 lat z tytułu rękojmi w przypadku pozostałych produktów.

Przed wysłaniem reklamacji skontaktuj się z nami (sklep@magabi.pl). Do przesyłki dołącz formularz reklamacyjny – do pobrania tutaj.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie  z art. 27  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) , w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Aby otrzymać pełen zwrot kosztów taki towar nie może nosić śladów używania, tj. nie może być zniszczony czy uszkodzony oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Sklep ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu kosztów jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania.

» opis reklamacji i zwrotów